محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

دانلود برنامه Instagram v6.23.0 | اینستاگرام - آپدیت جدید

Instagram برنامه محبوب و کارآمدی است که برای اکثر پلتفرم ها توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است.

به کمک برنامه Instagram می توانید تصاویر و فیلم های خود را با جلوه های جالبی که دارد کاملا متحول کنید و با کاربران دیگر اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید عکس هایی را که کاربران دیگر به اشتراک گذاشته اند مشاهده کنید.از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن افکت های زیبا و جذاب برای ویرایش عکس، به اشتراک گذاری عکس در فیس...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 خرداد 1394برچسب:دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram 6,24,0,
ارسال توسط محمد

my دانلود نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون های ایران  myTV 8 2

myTV 8.2 نرم افزاری فارسی و رایگان است که کاربران می توانند با استفاده از آن شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.myTV قادر است تا تمام شبکه های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های رادیویی فارسی و… را از طریق شبکه اینترنت دریافت و با کیفیت بالا پخش کند.همچنین این نرم افزار قادر به پخش زنده حرمین معصومین،پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی است.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به محیط جذاب و فارسی ، قابلیت دریافت شبکه های سراسری، استانی، جهانی، رادیویی و… اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس – FotoAlbum Pro

نرم افزار ساخت آلبوم عکس حرفه ای با استفاده از تصاویر

FotoAlbum Pro v7.0.6.4

FotoAlbum نام نرم افزاری حرفه ای و کارآمد و البته کم حجم و مفید ، برای ایجاد آلبوم های عکس از تصاویر می باشد.

شما براحتی و بدون داشتن هر گونه دانش خاصی برای تولید و تهیه فیلم های آلبوم می توانید با استفاده از نرم افزار FotoAlbum از عکس های شخصی و مورد نظر خودتان آلبوم های زیبا و جذاب تهیه کنید. در این نرم افزار بصورت پیشفرض امکانات گرافیکی پر کاربرد مانند حذف قرمزی چشم ها ، تغییر روشنایی تصاویر ، چرخش عکس ها و … وجود دارد و شما نیاز به نرم افزار دیگری برای تهیه کردن آلبوم و منظم کردن عکس های خود ندارید.

همچنین نرم افزار ذکر شده به نسبت حجم کمی که دارد ، کاربرد بسیار گسترده و مناسبی دارد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به ساخت آلبوم های مد نظر خود ، اقدام کنید. این نرم افزار با حجم کمی که دارد ، به سیستم های پیشرفته هم نیاز ندارد و کمترین فشار ممکن را بر سخت افزار کامپیوتر شما وارد می سازد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64

دانلود فلش پلیر برای کلیه سیستم ها و مرورگر ها

Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64

Adobe Flash Player یکی از پرکاربرد ترین پلاگین هاست که باید روی هر سیستمی نصب باشد. فلش پلیر برای بسیاری از فعالیت های اینترنتی و غیر اینترنتی می تواند به شما کمک کند. از جمله مشاهده ویدئو های آنلاین در اینترنت ، بازی های فلش ، مشاهده بعضی از تبلیغات اینترنتی و غیره … همینک در این بخش فلش پلیر را برای انواع مرورگر های اینترنت (فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، کروم، اپرا، نت اسکیپ، سافاری و غیره) و انواع ویندوز ها از جمله ایکس پی و 7 آماده دانلود کرده ایم. می توانید نسخه به روز فلش پلیر را از سایت عصر دانلود دریافت کنید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار هویز (دریافت اطلاعات دامنه ها) – SmartWhois

نرم افزار هویز (دریافت اطلاعات دامنه ها)

SmartWhois 5.1 Build 270

هوُییز یا کیست آن (به انگلیسی: Whois)‏ (که بصورت who is تلفظ می شود) یک پرس و جو و پاسخ پروتکلی است که بطور گسترده ای برای پرس و جوی پایگاه های داده کاربران ثبت شده یا نمایندگان منابع اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد، مانند یک نام دامنه، یک قالب آدرس پروتکل اینترنت، یا یک سیستم خودمختار (به انگلیسی: autonomous system)‏، اما همینطور برای محدوده گسترده تری از دیگر اطلاعات نیز استفاده می شود. پروتکل ذخیره سازی و ارائه محتوای پایگاه داده به ساختاری قابل درک برای انسان می باشد.

بطور ساده کیستان در امر دامنه اینترنتی، به عمل تلاش برای دریافت اطلاعاتی جزئی یا کلی در زمینه مالکیت یا رابط های مدیریتی یک دامنه اینترنتی و نظایر آن گفته می شود.

سطح دسترسی به این اطلاعات برای کاربر اقدام کننده به کیستان به نوع دامنه سطح بالا یا دامنه سطح دوم، به ثبت کننده آن دامنه اینترنتی و یا حتی به میزان آزادسازی دسترسی به این اطلاعات بوسیله مالک آن دامنه اینترنتی بستگی دارد.

در این بخش نرم افزاری بسیار کاربردی برای وب مستران و بازاریابان گرامی آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به اطلاعات مفیدی از هوییز گرفتن دست پیدا کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 37584
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین